Kerkstraat 28
2377 AS Oude Wetering

Mulligan therapie

Wat houdt de methode Mulligan Concept in?

Het Mulligan concept staat bekend als een 100% pijnvrije en veilige methode van mobiliseren van gewrichten met een snel en blijvend resultaat.

Om het eenvoudig uit te leggen geven wij het voorbeeld van een lade in een kastje niet goed opent of sluit. Dit komt doordat de lade een heel klein beetje ontspoord is. Door het juiste spoor weer te vinden, verloopt de beweging zonder problemen. Bij het corrigeren van het gewrichten volgens het Mulligan Concept gaat dit op de zelfde manier.

Voor wat voor soort klachten is het Mulligan Concept geschikt?

De methode is geschikt voor veel klachten aan het bewegingsapparaat, van top tot teen! U kunt zich hebben verstapt of en verkeerde beweging hebben gemaakt, waarmee een gewricht minuscuul is “ontwricht”, d.w.z. niet meer het exact juiste spoortje volgt. De Mulligan Therapeut kan vrij snel beoordelen of dit het geval is en dus of deze methode voor u geschikt is.

Wat is een Mulligan Therapeut?

Een Mulligan Therapeut is getoetst op de theoretische kennis en het praktisch handelen volgens de methode en heeft het officiële internationale certificaat gehaald.

De Mulligan Concept keywords

* Technieken zijn 100% pijnvrij

* Veilig

* Snel en blijvend resultaat